Вербальна комунікація
Вербальна комунікація

Вправа "Презентація"
Мета: Розвиток навичок публічного виступу, впевненого мовлення та чіткої артикуляції.
Алгоритм проведення:
✅ Очне навчання:
- Учні отримують тему для короткої презентації (наприклад, "Мій улюблений предмет у школі").
- Вони готують 3-4 речення про цей предмет.
- По черзі виступають перед класом, використовуючи чітку вимову, правильну гучність голосу та контакт очима.
- Після кожного виступу учні отримують зворотний зв'язок від учителя та однокласників.
✅ Дистанційне навчання:
- Учні записують відео з короткою презентацією або роблять аудіозапис.
- Відео завантажують на платформу (Google Classroom, Padlet, Zoom).
- Вчитель та учні залишають коментарі до кожної презентації.
🔹 Адаптація до уроків:
- Українська мова: Оцінка правильності мовлення, використання складних речень.
- Літературне читання: Презентація улюбленої книги або персонажа.
- Я досліджую світ: Представлення проєкту на тему природи або професій.

Вправа "Закінчи історію"
Мета: Розвиток навичок усного мовлення, фантазії, вміння будувати зв'язний текст.
Алгоритм проведення:
✅ Очне навчання:
- Вчитель починає розповідати історію одним реченням.
- Кожен учень по черзі додає до неї своє речення.
- Важливо зберігати логіку й послідовність подій.
- Вчитель підсумовує історію та аналізує її зміст разом із дітьми.
✅ Дистанційне навчання:
- Учні по черзі додають речення до загального документа в Google Docs.
- Вчитель читає фінальну історію вголос під час онлайн-уроку.
- Обговорюють логічність сюжету, використовувану лексику.
🔹 Адаптація до уроків:
- Українська мова: Вправа на побудову речень і текстів.
- Літературне читання: Створення альтернативного закінчення для казки.
- Я досліджую світ: Фантазійна розповідь про подорож у минуле.

Вправа "Комплімент"
Мета: Навчання позитивного спілкування, вміння робити та приймати компліменти.
Алгоритм проведення:
✅ Очне навчання:
- Діти стають у два кола – внутрішнє та зовнішнє.
- Пари навпроти обмінюються компліментами.
- За сигналом ведучого внутрішнє коло зміщується на одного учасника, і вправа повторюється.
✅ Дистанційне навчання:
- Учні у чаті пишуть компліменти однокласникам (вчитель розподіляє пари).
- Під час онлайн-уроку кожен отримує та озвучує свій комплімент.
🔹 Адаптація до уроків:
- Українська мова: Робота над ввічливими формами звертання.
- Літературне читання: Вправи на добір позитивних характеристик до персонажів.
- Я досліджую світ: Важливість доброзичливого спілкування.