Вербальна комунікація

Вербальна комунікація

Вправа "Презентація"

Мета: Розвиток навичок публічного виступу, впевненого мовлення та чіткої артикуляції.

Алгоритм проведення:

Очне навчання:

  • Учні отримують тему для короткої презентації (наприклад, "Мій улюблений предмет у школі").
  • Вони готують 3-4 речення про цей предмет.
  • По черзі виступають перед класом, використовуючи чітку вимову, правильну гучність голосу та контакт очима.
  • Після кожного виступу учні отримують зворотний зв'язок від учителя та однокласників.

Дистанційне навчання:

  • Учні записують відео з короткою презентацією або роблять аудіозапис.
  • Відео завантажують на платформу (Google Classroom, Padlet, Zoom).
  • Вчитель та учні залишають коментарі до кожної презентації.

🔹 Адаптація до уроків:

  • Українська мова: Оцінка правильності мовлення, використання складних речень.
  • Літературне читання: Презентація улюбленої книги або персонажа.
  • Я досліджую світ: Представлення проєкту на тему природи або професій.

Вправа "Закінчи історію"

Мета: Розвиток навичок усного мовлення, фантазії, вміння будувати зв'язний текст.

Алгоритм проведення:

Очне навчання:

  • Вчитель починає розповідати історію одним реченням.
  • Кожен учень по черзі додає до неї своє речення.
  • Важливо зберігати логіку й послідовність подій.
  • Вчитель підсумовує історію та аналізує її зміст разом із дітьми.

Дистанційне навчання:

  • Учні по черзі додають речення до загального документа в Google Docs.
  • Вчитель читає фінальну історію вголос під час онлайн-уроку.
  • Обговорюють логічність сюжету, використовувану лексику.

🔹 Адаптація до уроків:

  • Українська мова: Вправа на побудову речень і текстів.
  • Літературне читання: Створення альтернативного закінчення для казки.
  • Я досліджую світ: Фантазійна розповідь про подорож у минуле.

Вправа "Комплімент"

Мета: Навчання позитивного спілкування, вміння робити та приймати компліменти.

Алгоритм проведення:

Очне навчання:

  • Діти стають у два кола – внутрішнє та зовнішнє.
  • Пари навпроти обмінюються компліментами.
  • За сигналом ведучого внутрішнє коло зміщується на одного учасника, і вправа повторюється.

Дистанційне навчання:

  • Учні у чаті пишуть компліменти однокласникам (вчитель розподіляє пари).
  • Під час онлайн-уроку кожен отримує та озвучує свій комплімент.

🔹 Адаптація до уроків:

  • Українська мова: Робота над ввічливими формами звертання.
  • Літературне читання: Вправи на добір позитивних характеристик до персонажів.
  • Я досліджую світ: Важливість доброзичливого спілкування.
Сайт налаштований для освітнього проєкту  SocialSKILLS+
Створено за допомогою Webnode Файли cookie
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати